Ako môžete pomocou odporovej gumy na cvičenie vylepšiť svoje silové tréningy?

Ak sa chystáte posunúť svoj tréning na ďalšiu úroveň, môže nastať čas prihlásiť sa pomocou osobného trénera.

Môže vám to pomôcť pri pokročilejšom tréningu a môžu vám poskytnúť niekoľko skvelých tipov, ktoré vám pomôžu maximalizovať každé cvičenie.

posilňovacia guma s odporom na cvičenie

V Brooklyne je veľa skvelých parkov, čo vám môže poskytnúť skvelé miesto na začatie používania stretch gumy a každé cvičenie, na ktorom sa zúčastňujete, bude efektívnejšie.

Osobný tréner v Brooklyne bude plný vedomostí a ponúkne vám nové veci, ktoré môžete robiť v Brooklynských parkoch.

To môže zahŕňať veľa malých vecí, ktoré môžu výrazne zmeniť vaše konečné výsledky.

Je dôležité, aby každé cvičenie bolo nové a svieže, aby napadlo vaše telo, a tu môže byť osobným trénerom najväčšia pomoc.

Budete mať možnosť klásť otázky a získať skvelú spätnú väzbu, ktorú môžete začleniť do každého tréningu.

Váš osobný tréner môže byť ten, ktorý má skúsenosti s odporovými pásmami.

To môže zvýšiť akékoľvek cvičenie, ktoré robíte, a ten správny tréner vám môže ukázať, ako správne používať pruhy.

Posilňovacia guma na cvičenie zvyšujú odolnosť a to vám môže pomôcť vyťažiť maximum z najjednoduchšieho tréningu.

Stretch pásky sa ľahko prepravujú a ak ste používali váhy, viete, že nemáte veľa flexibility na to, kde si môžete vziať a používať tieto váhy, ale strečové pásky môžete vziať kamkoľvek.

Keď je pekné počasie v Brooklyne, veľa ľudí sa vydá na cvičenie do parkov a keď je najlepšie počasie, môžete ľahko použiť posilňovacia guma na cvičenie vonku.

Možno budete chcieť zamiešať svoje cvičenie, aby ste sa nenudili, a tu sa gumy môžu meniť s vami a nebudú vás držať v jednom cvičebnom postupe.

posilňovacia guma s odporom na cvičenie

Keď používate osobného trénera v oblasti Brooklyn, zistíte, že vaše cvičenie sa dá zmeniť a pri jednoduchom používaní strečových pásiem môžete vidieť niekoľko vynikajúcich výsledkov.

Ako používať posilňovacia guma na cvičenie v balete

Tipy na vylepšenie Pirouettes pomocou stretch gumy

Striecko je skvelým doplnkom vášho tréningu, pretože vám môže pomôcť čo najlepšie využiť čas strávený cvičením.

Mali by ste sa však ubezpečiť, že ho používate čo najlepšie, a tento stručný sprievodca vám k tomu pomôže.

Nastavenie popruhov

Stredným prstom a palcom pevne pritlačte kovový posúvač.

Potom ju môžete posúvať nahor a nadol, aby ste popruhy nastavili na správnu dĺžku pomocou druhej ruky a posúvali ste slučku, keď posúvate kov.

Mali by ste sa uistiť, že meníte veľkosť slučky súčasne so zmenou dĺžky remienka, aby ste zabránili tomu, aby sa kov stal nepripojeným.

posilňovacia guma s odporom na cvičenie

Správna dĺžka

Aby ste sa uistili, že je flexistretcher v správnej dĺžke pred cvičením, upravte každý popruh osobitne a uistite sa, že sú vždy rovnaké.

Kratšie nylonové remienky

Cvičenie sa skomplikuje, čím kratšie sú popruhy, takže ak chcete zvýšiť odolnosť, aby ste zvýšili intenzitu cvičenia, budete musieť urobiť tento krok.

umiestnenia

Mali by ste sa uistiť, že penová podložka je zarovnaná s chodidlom, a nie s pätou alebo prstami na nohách.

To znamená, že je bezpečnejšie a je menej pravdepodobné, že sa bude pohybovať počas cvičenia.

Ako predísť zraneniam pri používaní strečových pásov pri baletnom tanci

Poranenia ramien

Aby ste predišli poraneniu ramena, mali by ste sa ubezpečiť, že penová podložka je na opačnom ramene k nohe, ktorú používate počas cvičenia.

To vám môže pomôcť s rovnováhou a tiež vám pomôže vyhnúť sa zraneniu.

Poranenia členkov

Keď používate flexistretcher, nemali by ste ho nikdy používať okolo členku - namiesto toho by ste sa mali vždy uistiť, že je umiestnený okolo stredu chodidla, aby ste predišli zraneniu členka.

Poranenia krku

Keď používate flexistretcher, nikdy ho nikdy neumiestňujte okolo krku, pretože tlak by mohol spôsobiť zranenie.

Slúžia odporové pásky ako spoľahlivé fitnes produkty?

Zdravie a kondícia boli v našej súčasnej spoločnosti čoraz väčším problémom.

V súčasnosti svet čelí oveľa väčšiemu počtu chorôb a iných problémov v porovnaní s predchádzajúcimi obdobiami.

Nadváha, rakovina, vysoký krvný tlak a cukrovka sú len niektoré z bezprostredných podmienok, ktoré môžu ľudí prinútiť vybrať si vhodnejšiu stránku života.

V snahe stať sa zdravším a šťastnejším veľa ľudí zvažuje rôzne možnosti stravovania, cvičebné programy a silový tréning.

Osobitnou metódou budovania tela, ktorá sa v súčasnosti postupne uprednostňuje, bude tréning odporových pásiem.

Ak nie ste skutočne oboznámení s uvedenou metódou, ihneď po naskenovaní tohto informatívneho článku budete.

Odporové cvičenie je skutočne typické.

Ďalej sa môže považovať za alternatívu alebo možno náprotivok pri silovom tréningu, pretože mnoho mužov a žien používa vzpieranie, činky a / alebo iné telesné hmotnosti na posilnenie a posilnenie svalovej hmoty.

Hoci to nie je najnovšia existencia, je to nový záujem, ktorý je možným akčným nástrojom, a zo sveta fitnes sa ukázalo, že je známy ako odpor alebo posilňovacia guma na cvičenie.

V najjednoduchšom prípade možno tento konkrétny nástroj opísať ako gumený pásik.

Nie je to však tradičná malá gumička, ktorú človek používa na spájanie vecí.

Je to hrubší, podväzkový elastický pás alebo predmet môže byť dlhší a má tiež držiaky.

Je špeciálne skonštruovaný na výrobu karosérií.

Ako môže elastický pás fungovať?

Konkrétne využitie tréningového pásu odporu je určite pomôcť jednotlivcovi vybudovať a tiež vylepšiť vaše svaly nezraniteľnou silou.

Jedna konkrétna strana elastického pásu bude pridržiavaná pomocou chodidla alebo jednou rukou, zatiaľ čo druhá dlaň na ňom ťahá rovnako ako násilné rozširovanie čo najďalej.

Ak to jednotlivec predpokladá, skutočne sa javí ako dobrý spôsob, ako sa unaviť.

Natiahnutie jednej elastickej pásky vlastnými rukami je zvyčajne druh cvičenia.

Ako to porovnáva s budovaním tela?

Nie je to úplne totožné s budovaním tela.

Po prvé, spôsob použitia tohto nástroja je mimoriadne neobvyklý.

Hmotnosti už majú určitú hmotnosť, ktorú pravdepodobne budete nosiť, presne ako desať libier.

posilňovacia guma s odporom na cvičenie

Bez ohľadu na to, čo by ste mali robiť, táto hmotnosť sa nebude meniť.

Ale pokiaľ ide o odporové pásma, nájdete jednoducho odpor.

Tento odpor je určite vyvinutý iba vlastným ľudským telom, keď držíte elastickú pásku dole.

Vzhľadom k tomu, že gumová páska je prispôsobiteľná, budete tiež diktovať, aké množstvo napätia na nej môžete použiť.

Tahanie pásma trochu nevytvára vážne odporové úsilie.

Ak naozaj chcete maximalizovať účinok tréningu odporových pásiem, musíte ho ťahať čo najširšie a nielen zastaviť v mieste, kde je to pre vaše telo bezpečné.

Mohli elastické tréningové pásky posilniť štruktúru svalov?

Pri správnom postupe sa určite posilňuje svalová štruktúra človeka.

Vaše ruky získavajú maximum z množstva odporu hlavne preto, že ste mohli iba rukami rozšíriť odporové pásy.

Určite existujú určité pohyby, ktoré vám umožňujú ťahať spodné končatiny.

Môžete ležať na chrbte s jedným koncom cvičebnej pásky pod vaším telom, čo vám umožňuje ťahať ju za spodnú časť končatín a zároveň ju nenechať uvoľniť.

Táto pozícia zvyčajne vyžaduje trochu viac tréningu, pretože človek nemôže skontrolovať elastický pás pod ním, a preto nie je možné povedať, či sa uvoľní.

Presne kto by mal vyskúšať odporové pásma?

Každý si môže skutočne vyskúšať odbojové skupiny.

Obzvlášť väčšine žien sa táto špecifická činnosť páči, pretože plán nie je vyčerpávajúci, ako je zdvíhanie ťažkých váh, ani nie je tak nákladný ako chodiť do posilňovne.

Môžete ho ľahko vziať so sebou kamkoľvek, najmä na výlet.

Ak veľa cestujete a naozaj si užívate cvičebné rutiny, vyťahovanie gumy odporového tréningu spolu s vami je určite úžasným životným zážitkom.

Kto by nemal vyskúšať tréningovú skupinu odporu?

Osoba musí za normálnych okolností hovoriť s lekárom o akomkoľvek tréningovom režime av prípade, že s tým súhlasí, by mohla použiť odporové pásma.

V skutočnosti je pre všetkých zdravé pracovať s odporovými pásmami pri spevňovaní a posilňovaní svalov.

Toto je vaše rozhodnutie optimalizovať odmeny, ktoré môžete získať jeho používaním.

Okrem toho sa stalo, že ste kontrolórom odporových pásiem.

Budete týmto, kto príde s cvičením pomocou tohto zariadenia.